Blog

Because of the current situation due to COVID-19 we are all working from our home offices. This concept of us all working from different locations is new, but everything seems to be working smoothly.
From our customers’ point of view, this shouldn’t make a difference because we can still be reached from the same familiar address techsupport@epec.fi .
On a positive note, even though there is an increased load, our modern communication tools like Teams, Teamviewer, Whatsapp, email and phones are all working normally.
Support Team members each have a collection of Epec products at home, including control units,  power sources and accessories for simulating and testing to answer important customer questions.Training services continue almost normally, as they are being carried out through Microsoft Teams. Of course, the “hands-on” portion has been dropped for obvious reasons. So keep this in mind and continue to move forward and get in touch with us.

Kind Regards,
Epec Support
Eero, Jarno, Oskari, Riku and Lisa

 

Johtuen COVID-19 tilanteesta työskentelemme tällä hetkellä etänä kotikonttoreilla. Tilanne on meille hieman uusi, mutta palvelut on saatu toimimaan hyvinkin normaalisti.
Asiakkaille päin tämä ei pitäisi näkyä mitenkään, tekninen tuki palvelee edelleen tutussa osoitteessa techsupport@epec.fi.
Positiivista on, että nykyaikaiset kommunikaatiokanavat teams, teamviewer, whatsup, sähköposti ja puhelin ovat toimineet normaalisti kasvaneesta kuormasta huolimatta.
Meillä kaikilla supportissa on kotonamme ”rautaisannos” Epecin ohjausyksiköitä, powereita ym. tärkeimpien asiakaskysymysten simulointiin ja testaukseen.
Koulutuspalvelut meillä toimivat lähes normaalisti, ne on saatu hoidettua kaikki käyttäen Teams palveluita. Toki asiat muuttavat hieman muotoaan ja perinteisestä ”hands-on” osiosta joudutaan osin luopumaan. Kannattaa siis huomata tämä ja laittaa asioita eteenpäin ihan normaaliin tapaan.

Terveisin,
Epec Support
Eero, Jarno, Oskari, Riku ja Lisa